CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 26, 2012

Kawan...Rakan...Teman..Sahabat...-KELIRU??!!??

Aku tak tau apa salah aku...
Aku ni bukan kawan yang baik ke??Kejam ke ak ni?
Ak dah cube bg yg terbaik untuk semua kawan2 ak...
I'm not your good friend

TP kat mana silapnye ye...
Kenapa x penah nak dengar penjelasan ak dulu?
Kenapa nak terus2 salahkan ak?
Rindu masa2 dulu...happy sangat..
Ak rindu masa kita bersama...
X sayang ke dengan persahabatan yang pernah kite jalin dulu ?
Mesti dah benci sangat kan dgn ak..
Kalo itu boleh menggembirakan korang,BENCI la ak seadanya...
Ak x leh halang korang untuk jadi kawan ak...
Bercerai sudah....

Ak dah minta MAAF..terpulanglah..
Aku jd buntu...
Kalo boleh aku nak lupakan semua kenangan ak kat U dulu..
Ak x nak g lg dekat U tu even g KONVO pon ..
SAY NO to KONVO...<Sorry Kak Lia>
Ak dah tekad,ak nak lupakan semua...
Harap2 ak berjaya...
Tim....ko seorang yg tabah,ko leh hadapi semua ni...percayalah..
Ko bukan keseorangan..
ALLAH S.W.T. sentiasa ADA di SISI ...

3 comments:

zinnia

weh npe??
laaaa x g konvo ke?
y y y???!!!

sayA tonaH

uit tim~sahabat tetap sahabat sampai bila2x~
nobody perfect
u can't push other person to listen

perkataan 'benci' tu hanya wujud kepada bebdudak sekolah je tim

bagi aku gaduh perkara biasa yg tk biasa nye bila ko buatkan ia jadik tk biasa

sbb kdg2x dengan berselisih faham je la kita akan lebey kenal hati budi rakan2x kita dn kadang2x itula yg akan mematangkan kita


tim st mende je aku nak cakap, ko bertuah sebab ko berpeluang tuk konvo so what the heck r u thinking~

ignore je kalo ko rasa pandangan aku tk penting

sekian~

zinnia
This comment has been removed by the author.